Het team van Accompany Media
Niek Snel
Adviseur Buitenreclame Exploitatie
Over Niek Snel
De eigenaar van Accompany Media, Niek Snel, heeft afgelopen 40 jaar zijn sporen verdiend in de buitenreclame, in de breedste zin van het woord. Hij onderscheidt zich door relationele kunde, commerciële en technische kennis, een breed netwerk en een grote mate van flexibiliteit.
Niek Snel heeft kennis van de gehele bedrijfskolom in de reclamebranche, vanaf het grondproduct, onderhoud, exploitatie tot aan advies. Samen met een breed netwerk aan partners zet hij momenteel zijn kennis om tot advies voor gemeenten. Hieronder vindt u een korte beschrijving van zijn ervaring.
Grootgebracht tussen reclame-iconen Han & Han jr Snel
Onderhoud & wisseling van reclame objecten
Exploitatie van reclame objecten
Productie van reclame objecten
Advies
Grootgebracht tussen reclame-iconen Han & Han jr Snel
Drie generaties lang in de reclame. Vanaf jongs af aan bevindt Niek zich midden in de reclamewereld door iconen Han Snel (opa) en Han jr Snel (vader), die een vooruitstrevend, zeer succesvol reclamebureau hebben opgezet. Lees hieronder meer hierover bij 'Drie generaties in de reclame-wereld' .
Onderhoud & wisseling van reclame objecten
Gestart met een rugzak civiele techniek en Nima A en B is hij begonnen bij Tecso, waar hij enthousiast een business unit heeft opgezet verantwoordelijk voor het wisselen en onderhouden van reclame-uitingen voor abri’s en billboards.
Exploitatie van reclame objecten
Vervolgens was Niek bij een exploitant verantwoordelijk voor de begeleiding van reclame concessies bij Gemeenten, Provincies en Nederlandse Spoorwegen, inclusief advies over geschikte levering en plaatsing.
Productie van reclame objecten
Daarna was hij jarenlang directeur van een buitenreclame productiebedrijf, met klanten als de Nederlandse Spoorwegen. Opdrachten waren zowel in design, productie, plaatsing en onderhoud.
Advies
Momenteel adviseert hij, met een breed netwerk aan partners, Gemeenten, Provincies en bedrijven bij het kiezen van een juiste wijze van reclame exploitatie. Dit betreft onder meer de wijze waarop reclame op een goede en infrastructureel verantwoorde manier kan worden gerealiseerd in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zijn ervaring op het gebied van Led is momenteel erg relevant.
Gwendolyn Postma
Aanbestedingsadviseur
Over Gwendolyn Postma
Gwendolyn Postma heeft ruime ervaring binnen inkoop, zowel bij commerciële als publieke organisaties, en houdt zich sinds enkele jaren ook bezig met buitenreclame. Door het opgroeien in een ondernemersgezin en werkervaring binnen het familiebedrijf, is ze goed bekend met ondernemerschap en de afwegingen van de markt bij het uitbrengen van een offerte. Sinds enkele jaren werkt zij samen met Niek aan het adviseren van gemeenten over buitenreclame.
Door haar achtergrond als senior inkoopspecialist is zij goed op de hoogte van aanbestedingsregels en de actuele jurisprudentie. Deze kennis zet zij bij inkooptrajecten op praktische wijze in om klanten te adviseren over de vormgeving van het inkooptraject, het contract en de selectie van exploitanten.
Deze kennis verbreedt zij steeds meer met kennis over de buitenreclamebranche zoals informatie over de markt, de werkwijze van de diverse exploitanten en mogelijkheden op het gebied van materialen, vormgeving en duurzaamheid.
Rosan Snel
Beleid & organisatie ontwikkeling
Over Rosan Snel
Rosan heeft ruim 7.5 jaar ervaring in strategie en organisatieontwikkeling. Rosan is dochter van Niek en was vanaf het begin nauw betrokken bij Accompany Media. Vanuit haar bedrijfskundige achtergrond heeft zij geholpen met het bedrijfsplan en de opstart van het bedrijf. Afgelopen jaren is zij op de achtergrond altijd betrokken gebleven en heeft op diverse vlakken het bedrijf verder helpen professionaliseren.
Rosan heeft ruim 6,5 jaar gewerkt als strategie & organisatie adviseur bij PwC. Daar heeft ze bedrijven geholpen om weer toekomstbestendig te worden: strategieën scherp krijgen, de juiste innovaties in gang zetten en vervolgens de organisaties zo inrichten dat teams effectief en met plezier de strategie tot leven brengen.
Momenteel werkt zij bij Bol.com in het E-commerce strategie team. Ze kan hier als strateeg haar passie voor vernieuwing en innovatie kwijt en als programma manager haar drive om concrete verandering te realiseren.
Het geeft haar veel plezier om naast haar fulltime baan, samen met haar vader, Accompany Media steeds verder te laten groeien en zo de Nederlandse gemeenten de meeste potentie uit hun buitenreclame activiteiten te laten halen.
Drie generaties in de reclamewereld
Han Snel sr.
Vooruitstrevende reclamemaker
Han Snel senior 13 januari 1903 was algemeen directeur van wijnhandel Kraaij en Co.
Geïnspireerd door een bezoek aan reclamemakers in New York startte hij met het verkopen van wijn via een persoonlijke brief: een verfrissend concept met groot succes!
Een reeks ondernemers vroegen hem om ook voor hen verkoopbrieven te schrijven.
Het vooruitstrevende reclamebureau 'HanSnel reclamemakers' was geboren en maakte in korte tijd naam in de reclamewereld.
Han Snel jr.
Direct marketeer van de eeuw
Per 1949 kwam Han Snel junior bij het reclamebureau. Ook hij bleek te beschikken over hetzelfde schrijf- en verkooptalent.
Als een van de eerste gebruikt Han Snel Reclamemakers de zogenoemde 'direct response'-aanpak, waarbij ze via gepersonaliseerde verkoopbrieven met een vleugje humor klanten massaal over de streep trokken. In 1999 wordt Han Snel jr. zelfs uitgeroepen tot 'Nederlands Direct Marketeer van de eeuw". In 1958 kwam ook broer Wim Snel in het bedrijf. Het bedrijf groeit en heeft klanten als AMRO bank, Philips en Renault.
Niek Snel
Allround buitenreclame adviseur