Niek Snel

Niek Snel

Adviseur Buitenreclame Exploitatie

De eigenaar van Accompany Media, Niek Snel, heeft afgelopen 35 jaar zijn sporen verdiend in de buitenreclame, in de breedste zin van het woord. Hij onderscheidt zich door relationele kunde, commerciële en technische kennis, een breed netwerk en een grote mate van flexibiliteit. 

Niek Snel heeft kennis van de gehele bedrijfskolom in de reclamebranche, vanaf het grondproduct, onderhoud, exploitatie tot aan advies. Samen met een breed netwerk aan partners zet hij momenteel zijn kennis om tot advies voor gemeenten. Hieronder vindt u een korte beschrijving van zijn ervaring.

 

Grootgebracht tussen reclame-iconen Han & Han jr Snel

Onderhoud & wisseling van reclame objecten

Exploitatie van reclame objecten

Productie van reclame objecten

Advies

Grootgebracht tussen reclame-iconen Han & Han jr Snel

Drie generaties lang in de reclame. Vanaf jongs af aan bevindt Niek zich midden in de reclamewereld door iconen Han Snel (opa) en Han jr Snel (vader), die een vooruitstrevend, zeer succesvol reclamebureau hebben opgezet. Lees binnenkort hier meer.

Onderhoud & wisseling van reclame objecten

Gestart met een rugzak civiele techniek en Nima A en B is hij begonnen bij Tecso, waar hij enthousiast een business unit heeft opgezet verantwoordelijk voor het wisselen en onderhouden van reclame-uitingen voor abri’s en billboards.

Exploitatie van reclame objecten

Vervolgens was Niek bij een exploitant verantwoordelijk voor de begeleiding van reclame concessies bij Gemeenten, Provincies en Nederlandse Spoorwegen, inclusief advies over geschikte levering en plaatsing.

 

Productie van reclame objecten
Daarna was hij jarenlang directeur van een buitenreclame productiebedrijf, met klanten als de Nederlandse Spoorwegen. Opdrachten waren zowel in design, productie, plaatsing en onderhoud.

Advies

Momenteel adviseert hij, met een breed netwerk aan partners, Gemeenten, Provincies en bedrijven bij het kiezen van een juiste wijze van reclame exploitatie. Dit betreft onder meer de wijze waarop reclame op een goede en infrastructureel verantwoorde manier kan worden gerealiseerd in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Zijn ervaring op het gebied van Led is momenteel erg relevant.

 

Maatschappelijke inzet

Wij stellen onze normande vier keer een week per jaar, in het voor- en naseizoen, beschikbaar voor mensen die in moeilijke omstandigheden verkeren, maar wel dromen van een vakantie in Frankrijk. Neem contact met ons op als je iemand kunt aandragen.